نوشاد عالمیان که هفته گذشته دچار آسیب دیدگی شد حضور در مسابقات تور جهانی مجارستان و احتمالا رقابت های آلمان را از دست داد.

دردسرهای یک «چاله» برای نابغه تنیس روی میز ایران

به گزارش قدس آنلاین،‌ آسیب دیدگی این ملی پوش تنیس روی میز ایران از آنجا ایجاد شد که وی پس از همراهی کردن تیم باشگاهی رعد پدافند هوایی در دیدار برابر شهرداری تبریز در هفته هفتم مسابقات تنیس روی میز لیگ باشگاه های کشور و در راه بازگشت به هتل محل اقامت تیمش،‌ به هنگام پیاده شدن از اتوبوس داخل یک چاله افتاد.

البته عکسبرداری های انجام شده از مچ پای چپ نوشاد عالمیان نشان داد که وی با شکستی پا مواجه نشده اما از ناحیه تاندون ها با آسیب جدی روبرو شده است. این آسیب به حدی بود که نوشاد مجبور شد پای خود را در آتل ببندد و در نهایت از مسابقات تور جهانی مجارستان انصراف دهد.

به گفته پزشکان نوشاد باید پس از باز کردن آتل پای خود به مرور و با فشار کم تمریناتش را از سر بگیرد به همین دلیل به ناچار انصرافش را از این مسابقات که اول تا چهارم بهمن ماه برگزار می شود،‌ اعلام کرد. شاید به خاطر همین آسیب دیدگی عالمیان مجبور شود قید مسابقات بین المللی آلمان که ۶ تا ۱۰ بهمن ماه برگزار می شود را نیز

نوشاد عالمیان که هفته گذشته دچار آسیب دیدگی شد حضور در مسابقات تور جهانی مجارستان  و احتمالا رقابت های آلمان را از دست داد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.